Αλλάζει τακτική πωλήσεων η Abercrombie

Πρόσφατα ο Mike Jeffries, δήλωσε σε συνέντευξή του ότι η Abercrombie& Fitch δεν παράγει μεγάλο μέγεθος ρούχων καθώς επιθυμούν το κοινό τους να είναι "λεπτό, όμορφο και cool" ενώ συνέχισε τις προκλητικές δηλώσεις χωρίς καμία συστολή, λέγοντας ότι θα προτιμούσε να κάψουν τα ρούχα της εταιρείας παρά να τα δώσουν σε φτωχούς και πως ο λόγος που επιλέγουν με πολύ αυστηρά εμφανισιακά κριτήρια το προσωπικό των καταστημάτων τους είναι επειδή θέλουν να προσελκύουν μόνο cool ανθρώπους.
Οι δηλώσεις του αυτές ξεσήκωσαν το καταναλωτικό κοινό το οποίο διαμαρτυρήθηκε έντονα με αποκορύφωμα την ανοιχτή επιστολή διαμαρτυρίας προς τον Jeffries, της ευτραφούς blogger Jes από το The Militant Baker, που συνοδευόταν από φωτογραφίες της στις οποίες μάλιστα πόζαρε με μπλούζα της εταιρείας αγκαλιά με ένα ανδρικό μοντέλο το οποίο «πληρούσε τις προδιαγραφές» για πελάτης της Abercrombie.

Η Jes με την αφοπλιστική ευθύτητά της και την έκταση που έλαβε το ζήτημα, ξεσήκωσε τα πλήθη στρέφοντας εναντίον της εταιρείας ακόμη και το επιθυμητό καταναλωτικό κοινό με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της Abercrombie να πέσουν κατακόρυφα. Η ήττα της εταιρείας δεν άργησε να επικυρωθεί με την απόφασή της για αλλαγή στρατηγικής πωλήσεων και έτσι η καλοκαιρινή σειρά της Abercrombie& Fitch θα περιλαμβάνει και μεγαλύτερα μεγέθη ρούχων σε μια προσπάθεια να ξανακερδίσουν πίσω το κοινό που τους έστρεψε μαζικά την πλάτη.
Προς το παρόν πάντως αν και έχουν ήδη εκδοθεί τα πρώτα δημοσιεύματα και Δελτία Τύπου για την αλλαγή πλεύσης της εταιρείας, το κοινό παραμένει δύσπιστο και δεν δείχνει να συγχωρεί το ατόπημα του Jeffries το οποίο εντείνει τον κοινωνικό ρατσισμό, αφού ήδη οι στατιστικές δείχνουν ότι έπειτα από το συμβάν οι πωλήσεις της εταιρείας H&M η οποία παράγει αντίστοιχο στυλ ρούχων αλλά είναι οικονομικότερη και ευέλικτη όσον αφορά στα μεγέθη, σημείωσαν σημαντική αύξηση.

 

Πηγή: Post 4life

Με την επίσκεψη στο site μας, αποδέχεστε τη χρήση Cookies, με σκοπό τη βελτίωση των υπηρεσιών που σας παρέχουμε. Όροι Χρήσης